Procurement specialist

Tələb olunan Təhsil və təcrübə:

- Təhsil – İqtisadiyyat, idarəetmə, maliyyə və ya biznesin idarəedilməsi üzrə ali təhsil (Türkiyə, Avropa və ABŞ universiterlərini bitirənlərə üstünlük verilir);
- İş Stajı - Ən azı 3 il davamlı olaraq İSO standartlarına uyğun işini təşkil edən, Beynəlxalq layihələrdə Baş Podratçı olan bir İnşaat Şirkətində Satınalma üzrə mütəxəssis olaraq peşəkar iş təcrübəsinin olması;
- Sertifikat – Akreditasiyası olan beynəlxalq şirkətlərdən ixtisasına uyğun setifikatları olanlara və treyninqlərdə iştirak edənlərə əlavə üstünlük veriləcəkdir.


Tələb olunan Kompüter bilikləri:

- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) - əla səviyyədə;
- Logo proqramını bilən namizədlərə üstünlük veriləcək.


Tələb olunan dil bilikləri:

- Azərbaycan dili - əla səviyyədə;
- İngilis dili - əla səviyyədə;
- Rus dili – əla səviyyədə.


Tələb olunan Bacarıqlar:

- İşini elektron ortamda qurmaq, korporativliyə və şəffaflığa üstünlük vermək bacarığına malik olmaq;
- Sənəd dövriyyəsi və kodlaşma qaydalarının önəmini qəbil edərək, işini bu tələblərə uyğun qurmaq bacarığına malik olmaq;
- Şirkətin prosedur qaydalarını oxuyub öyrənmək və işini bu prosedur qaydalara uyğun qurmaq istəyi və bacarığına malik olmaq;
- Hər hansı xidmət və ya material, avadanlıq və s. satınalmasını aparmazdan əvvəl layihə və İş Həcmlərin araşdırmaq bacarığına malik olmaq;
- Satınalma işini aparmaq üçün internet ortamında araşdırma aparmaq bacarığına malik olmaq;
- İTədarükçülər tərəfindən təklif olunan hər hansı xidmət və ya material, avadanlıq və s. orjinallıq, keyfiyyət, təhlükəsizlik və s göstəricilər əks etdirən sənədlərini yoxlamaq və bu sənədlərin düzgünlüyünü müəyyən etmək bacarığına malik olmaq.


Vəzifə və Öhdəliklər:

- Satınalmanın təşkili - Son istifadəçidən gələn sorğular əsasında müvafiq kateqoriyaya uyğun mal-materiallarının şirkətin qaydalarına uyğun şəkildə vaxtında və sərfəli satın alınması, tədarükü;
- Yerli və xarici bazarın təhlili, tələb olunan araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
- Satınalma prosesini vaxtında, prosedur və proseslərə uyğun olaraq icra etmək;
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
- Satınalma sorğularına nəzarət və yoxlanılması;
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
- Satınalma pressesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirmək;
- Təchizatçıların seçimi və qiymətləndirilməsi;
- Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması;
- Təchizatçılarla danışıqların aparılması, alternativ təkliflərin alınması, yeni təchizatçıların cəlb edilməsi;
- Təchizatçı müqavilələrinə baxılması və lazım gələrsə müvafiq dəyişiliklərin edilməsi üçün təkliflərin hazırlanması;
- Təchizatçıların vaxtında satınalma sənədlərinin təhvil verilməsinə nəzarət etmək və bu sənədlərin maliyyə ayının vaxtında bağlanışı üçün Maliyyə Departamentinə təhvil verilməsi.


Digər şərtlər:

- Əmək haqqı: NETT olaraq 1500 - 2500 AZN (təhsil, təcrübəsi, iş bacarığı və s. nəzərə alınmaqla əmək haqqı qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur);
- İş rejimi: 5 günlük iş həftəsi;
- İş yeri: Bakı şəhəri. Əhməd Rəcəbli 224


Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini (Azərbaycan dilində) tövsiyə məktubları ilə birgə hr@smts.az elektron ünvanına mövzu yerinə “Satınalma üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

Become part of our team

If we have a vacancy based on your information, you will be contacted. Otherwise, your information will be stored in our database. Your CV will be revised if you are suitable for the new vacancy.

Request a call back