Специалист отдела кадров

Tələb olunan Təhsil və təcrübə:

- İqtisadiyyat, Menecment və ya İnsan Resursları sahələri üzrə Ali təhsil;
- İşçi heyətinin Planlaması, İşə Qəbul, Əmək Fəaliyyətinin Qiymətləndirilməsi, Motivasiya və Təlim Sistemlərinin qurulmasında təcrübəsi olmalıdır;
- AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- İnsan resursları üzrə mütəxəssis olaraq inşaat sektorunda İSO standartlarına uyğun işini təşkil edən şirkətdə ən az 3 il (fasiləsiz) iş təcrübəsi olmalı (Beynəlxalq şirkətdə işləyənlərə üstünlük verilir).


Tələb olunan Kompüter bilikləri:

- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) - əla səviyyədə;
- ERP - yaxşı səviyyədə;
- MS Visio - əla səviyyədə.


Tələb olunan dil bilikləri:

- Azərbaycan dili - əla səviyyədə;
- İngilis dili - yaxşı səviyyədə;
- Rus dili – orta səviyyədə.


Tələb olunan Bacarıqlar:

- Müəssisənin insan resursları siyasətinin təkmilləşdirilməsində iştirak etmək;
- Şirkət üzrə yüksək səviyyəli mütəxəssislərin cəlb etmək üçün effektiv işə götürmə strategiyaları və proseslərin hazırlanması, həyata keçirilməsi və inkişaf etdirilməsi;
- Müəssisənin siyasətinə uyğun olaraq İnsan resursları üzrə prosedurların təkmilləşdirilməsində, yeni vəzifə təlimatlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
- İnsan resursları planlamasını (işçi ehtiyacını müəyyən etmək) həyata keçirmək;
- Vakansiyalar üzrə iş elanlarını yerləşdirmək, daxil olan CV-ləri analiz etmək və uyğun namizədlərlə görüşləri həyata keçirmək;
- İşə qəbulla bağlı namizədlər üçün müvafiq qiymətləndirmə formaları (suallar, testlər və s.) hazırlamaq;
- Müsahibə nəticələrinin izlənilməsi, namizədlərə geridönüşlərin edilməsi, uyğun görülmüş namizədlərin işə başlaması prosesinin təqib edilməsi və adaptasiya təlimləri ilə bağlı məlumatlandırılma;
- Sənədləşmə işlərinin mövcud qanunvericiliyə uyğun aparılması;
- ƏMAS sistemində işləmək bacarığı və icbari sığorta müqavilələrinə əsasən www.isb.az saytından əlavələrin yoxlanılması və təsdiq edilməsi;
- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və müntəzəm olaraq dəyişikliklərin qeydiyyatının aparılması;
- İşçilərin qiymətləndirməsi və mükafatlandırılmasına dair sorğuların keçirilməsi və sistemli tətbiq edilməsi;
- İllik təlim-tədris proqramının hazırlanması və icrasına nəzarət edilməsi;
- Dövlət orqanlarına və rəhbərlik üçün hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Daxili və xarici audit zamanı İR üzrə sənədlərin hazırlanması;
- Şirkət daxilində müxtəlif vəzifələr üzrə iş analizlərinin aparılması;
- Şirkət daxili departamentlər üzrə işçilərin iş yükünün ölçülməsi. İş yükü və iş analizi üzrə hesabatların İRD Menecerinə təqdim edilməsi;
- Məzuniyyətlərin planlaşdırılması və plan üzrə məzuniyyətlərin veriməsini təqib etmək, onların uçotunun aparılması;
- İşçilərin ezamiyyətə göndərilməsi ilə əlaqədar sənədləşmə işlərini icra etmək;
- Davamiyyətin izlənməsi; Aylıq tabellərin hazırlanması;
- Sənədlərin təhlükəsizliyinin təmin olunması üçün ehtiyat nüsxələrinin saxlanması və arxivləşdirmə.
- Dürüst və məsuliyyətli;
- Vaxtın düzgün idarə olunması.
- Güclü ünsiyyət bacarıqları (şifahi/yazılı).
- Güclü analitik bacarıqları;
- Problemlərin və münaqişələrin həlli;
- Operativlik;
- Müfəssəl cədvəllər, diaqramlar və təqdimatlar hazırlamaq bacarığı.


Digər şərtlər:

- Əmək haqqı: NETT olaraq 1300 - 1800 AZN (təhsil, təcrübəsi, iş bacarığı və s. nəzərə alınmaqla əmək haqqı qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur);
- İş rejimi: 5 günlük iş həftəsi;
- İş yeri: Bakı şəhəri.



Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini (Azərbaycan dilində) tövsiyə məktubları ilə birgə hr@smts.az elektron ünvanına mövzu yerinə “İnsan Resursları üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

Станьте частью нашей команды

Если у нас появится вакансия на основе вашей информации, с вами свяжутся. В противном случае ваша информация будет храниться в нашей базе данных. Ваше резюме будет пересмотрено, если вы подходите для новой вакансии.

Request a call back